Špatná nálada na každém kroku

Špatná náladu může mít více důvodu vzniku. Často to bývá vyčerpání z práce, která z nás vysává energii nebo neustálý konflikt a nepochopení. A tyto situace se neustále opakuji a zbytečně vás vyčerpávají.
Sportem ke zdraví
Asi všeobecně známé, že pohyb uvolňuje endorfiny, a proto se cítíme lépe. Ale tady když zvolíme pohyb venku, tak jsme na čerstvém vzduchu, dostaneme se z pracovního stereotypu a přijdeme na nové myšleny. Při nějakém dynamickém sportu jako je badminton, tanec či bojové umění vypustíte páru a skvěle se odreagujete a budete lépe snášet stres.slečna s hodně úkoly
Probuzení kreativního ducha
Ne každý je duší i tělem umělec, ale každého potěší, když něco vytvoří a může být na to patřičně hrdý. V dnešní době existují předlohy a tutoriály, kde je to všechno přehledně krok od kroku popsáno, tak aby to zvládl každý. Ani antistresové omalovánky nejsou na škodu.
A když si myslíte, že tato činnost není opravdu nic pro vás, tak zkuste péct. Když něco upečete, tak to ocení i vaše okolí a svůj výtvor může i lehce ohodnotit.
Přeorganizování věcí
Někomu může zvednout náladu takový menší úklid. Třeba si přeuspořádat systém ve skříni, seřadit si knížky nebo si pověsit nový obrázek. A tak uvidíte, že jste vytvořili něco nového.žena s mnoho prací
Trocha odpočinku
Ale nejužitečnější pomoc je najít si nějaký čas pro sebe. Vyhradit si jedno odpoledne na nic nedělání. Jednu za čas není vůbec na škodu prostě vypnout. Věnovat se nějaké nenáročné věci, u které nebudete muset moc přemýšlet. Někdo si rád přečte knihu, zahraje si počítačovou hru nebo si jen vyjde na procházku se psem. Jde o to, aby tělo dostalo šanci vystoupit z toho neustálého zápřahu a přemýšlení, co musí všechno udělat. Taková regenerace vám jen pomůže.
I dobrá nálada prochází žaludkem
Hladina krevního cukru může být lehce ovlivněna nadbytnými cukry a z nedostatku bílkovin, a tak ovlivnit naši duševní rovnováhu. Nedostatek cukru v krvi se tedy může projevit ospalostí a náladovostí. Když tedy zkusíte do svého jídelníčku zařadit semínka, oříšky, ryby a červené maso, které je milně odsuzováno, a zkuste po týdnu zhodnotit, jestli to nějak ovlivnilo váš duševní stav.